CelinnesMamma

Alla inlägg under december 2010

Av Caroline - 17 december 2010 22:32

igår...och idag.

Av Caroline - 17 december 2010 22:08

Kom på en sån sjuk grej.... eller, ganska logiskt, men ändå knasigt:


Celinne fyllde nyss 1 år. Det här blir hennes andra jul, och hon är snart inne på sitt TREDJE år... 2009, 2010, snart 2011...! haha...rätt fräckt.

Av Caroline - 17 december 2010 21:38

Karolin eller Carolina är ett kvinnonamn, en femininform av latinska mansnamnet Carolus som kommer från det fornnordiska Karl som betyder karl eller fri man. Caroline i sig själv betyder "fri kvinna"

Namnet har använts i Sverige sedan slutet av 1600-talet. I slutet av 1800-talet var Karolina ett modenamn. Numera är Caroline en vanligare form än Karolina. Den 31 december 2005 fanns det totalt 36 078 personer i Sverige med namnet Karolina/Carolina, varav 10 932 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 533 flickor namnet, varav 82 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.

Av Caroline - 17 december 2010 21:04

En familj som gjort det såå bra!


Tack för att ni fanns för mig!


Och ni andra... RÖSTA PÅ NUMMER 2------> http://st.nu/solresa

Av Caroline - 17 december 2010 19:46

Ja, vad ska man säga... det finns så mycket, så jag vet inte var jag ska börja...

Jag menar alltså boken...som jag ska börja skriva...

Ja, jag har bestämt mig för det nu.

Det SKA bli så.

Sen om den kommer att bli bara för mig, eller för resten av Sverige,

det återstår att se...

Det beror ju helt på hur det känns i slutändan.

Det kommer bli en så jävla bra bok.

JAG skulle ha läst den.

Jag har som sagt haft ett ineehållsrikt liv.

Många skulle kalla det spännande..

iallafall i bok-form...

Men när man lever det, så vill man oftast att det som är "spännande"

bara ska upphöra och aldrig visa sig igen.

Min högsta önskan är att få ett riktigt tråkigt "svenssonliv"

aldrig behöva orora mig för någon eller något igen.

Jag är ju nästan där, men det finns en del orosmoment kvar.

Några få saker bara, som är på väg att ordna sig...

Jag tänker främst på de i min familj som

av olika anledningar är sjuka just nu...

Men som sagt, det går åt rätt håll.

 

Men nu är det bestämt..

jag SKA skriva boken!

 

 

Av Caroline - 17 december 2010 11:21

Hon kan dricka ur glas, själv, utan att spilla!!! Helt otrolig är hon.

Av Caroline - 17 december 2010 11:12

            

Av Caroline - 17 december 2010 10:46

Jag är en speciell människa, ja det är alla, men jag är annorlunda, på ett annorlunda sätt....

 

Om jag ska skryta lite så är det faktiskt så, att jag är väldigt intelligent.

På riktigt alltså... och det är ju inte vad jag kommit fram till själv precis.

Jag är också väldigt bra på att läsa av människor,

och det dom gör och säger.

Märker till exempel DIREKT om någon ljuger för mig,

och inte ens hälften av gångerna låter jag dom veta det.

Utan jag spelar med, för att se vad som kommer härnäst.

Jag märker på människor vad de EGENTLIGEN menar,

fast dom säger något annat...

Jag skulle kunna säga att det kallas för beteendevetenskap.

Jag har också en väldigt bred livserfarenhet, trots att jag är ganska ung.

Jag har varit med om, och sett, mycket saker som

människor i vanliga fall inte ser under en hel livstid.

Jag vågar säga att jag är nog mycket mer medveten om

såna här saker än vad många andra är,

och det är svårt, många gånger...

Tillexempel, så kan jag inte prata med vem som helst om

mina tankar... för de flesta förstår inte!

Min mamma är precis som jag...

Ofta, så kan man känna att man inte har

någon att tala med, för man känner sig

"överintelligent"...på nåt vis.

Gud, det låter jättefult, och väldigt skrytsamt...

men det här är sanningen..

Det finns nästan ingen människa jag mött som

förstår hur jag känner....

Många många gånger har jag försökt prata med

människor som står som fågelholkar och fattar ingenting.

Många låtsas förstå hur jag menar, men det syns direkt

att de har tappat mig för lääängesen.

Det är inte kul alla gånger...


 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards