CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Send a prayer

Av Caroline - 28 december 2010 13:00

jah jah i say
Hear the words of his son lifting up his voice today
I know and I pray
Never will I go astray

Me send a prayer for my mama today
On my knees to the father I pray
Guidiance protection every day

ine me ganga lee boot and ina me khaki suit
yes I am a soldier and me seeking the truth
trampeling the peagon cause man hafi revolute
dem try fi kick me from the planr but jah is my parachute
I and I a stone that de builder refuse
nuh go walk dem walk nuh step ina dem shoes
nothin left fi win there is nothin left fi lose
down a babylon the whole a dem confuse

fi live in dis ya world a one ting yuh shuolda know
what yuh gonna reap is exactly what yuh sew
trodding mount zion only one way to go
life it a no tee taa toe
so me nuh go sit down nuh go waste no time
nuh go mek dem brainwash control my mind
as far as I man know man a king from ancient long time
yuh can't pop me off from the vine

one step come we hold a medi now
two step baldhead an dready now
three step high grade ina we heady now
it keep we steady now bridge:
oh yes now
high grade ina we heady now
oh yes now
even de baldhead and dready now

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards