CelinnesMamma

Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 4 november 2010 21:46

Haha...bara för att du skrev sådär så ska jag göra ett inlägg om dig...

eller nä, snarare din dotter... för videon på Haylee när hon skrattar är kanske det gulligaste jag sett på länge.  Skrattar så jag håller på att kissa på mig själv när jag ser den ....  Flickan är en glädjespridare :D

http://emmamaria.webblogg.se/

Av Caroline - 4 november 2010 21:38

          

Av Caroline - 4 november 2010 14:09

Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.

 

Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.

 

Av Caroline - 4 november 2010 07:13

Jahaja... ny dag, nya möjligheter.

 

Evelina skrev igår att jag skulle skriva om livet i Skönsberg...

Då kan jag säga att jag är knappt i Skönsberg.

Går jag ut från lägenheten så åker jag antingen till stan, Skönsmon, eller birsta eller liknande... ja, jo, jag går ner på affären ibland.

Ser inte så mycket av just Skönsberg, mer än det jag ser genom

fönstret... och det är väl inte så mycket att se...:P

 

Hon skrev även att jag borde skriva om mina

framtidsplaner... typ jobb, skola el liknande.

Då kan jag säga att jag hade en idé för ett tag sen

att starta eget.. men jag kände att det skulle bli på tok för mycket att göra när man har en liten tös hemma också, så jag la de planerna på is,

men jag kan ju tala om vad det var nu iallafall..

 

Sähär: det finns redan i de större städerna,

men eftersom sundsvall är en stad med många yngre föräldrar, så skulle det va kul om det fanns något för dom att göra, ett ställe att mötas på.

Så jag tänkte starta ett lek-café´.

Ett café för både barn och föräldrar, med en avdelning för de äldre, och en miniatyr för de små. En egen meny för de minsta med tex choko-latte istället fär kaffe latte mm, mm...

Svårt att lägga fram hela idén här, men jag tror att ni förstår grejen?

 

Nu är jag inne på ett annat spår, men det är också lite "hemligt" än...

 


Av Caroline - 3 november 2010 19:44

Helt seriöst.

Jag är en vuxen människa,

 jag är en mamma,

 jag är en sambo till en människa som jag älskar,

 jag är en syster,

dotter,

och vän.

Jag har INTE tid, lust, ork, vilja eller nog med

fjortisfasoner kvar i min kropp för att bry mig om en liten

flicksnärta som tror att man blir vuxen automatiskt för att man skaffar barn.

 

Jag tycker det är viktigare att ta vara på det RIKTIGA livet,

än att sitta och hitta på ett fantasiliv som man är så hemskt lycklig i

i sin blogg, eller på facebook, eller var som helst.

 

Jag ÄR verkligen lycklig.

I det VERKLIGA livet.

Och jag behöver inte sitta och vara bitter och arg för att

mina "vänner" inte gör som jag säger,

eller för att min karl skulle välja att lämna mig,

 det skulle han förmodligen aldrig göra heller,

JUST för att jag inte sitter och hakar upp mig på

allt runtomkring mig, slänger skit på allt o alla,

och leker praktmorsa och moralkärring!

 

SLUTA SNÄLLA LILLA DAMEN ATT TRO ATT JAG ÄR INTRESSERAD AV DITT "LIV" OCH DITT FÖRBANNADE SKITSNACK!

 

Tänk på att det andra säger TILL dig, säger dom garanterat OM dig också ;)


"vem ska man tro på tro på tro på när, tro på när allt är såhär?" hahahaha

Av Caroline - 3 november 2010 19:26

 

Fick just ett tips om att SVERIGES STÖRSTA skitsnackare/bitterf***a/intrigmakerska/egoist mm, mm tror att hon har den äran att jag skulle **** ****** ****** *****. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Av Caroline - 3 november 2010 08:57

Jag har dåligt med ideér.... så jag undrar om det är någon som vill att jag

ska göra ett blogginlägg om nåt speciellt?

Vad som helst :D

Av Caroline - 3 november 2010 07:52

 

Jag vill också vinna 100.000 och shoppa loss för.


Jag blev så irriterad när jag såg tjejen som gjorde det på tv nyss.... tyckte hon köpte "fel" grejer...haha. Men det var ju inte jag som skulle ha dom, så det blev nog rätt ändå. :P


Men still...orättvist!


Fast kul för henne! GRATTIS! :D

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Old times....

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards