CelinnesMamma

Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 10 november 2010 06:51

Tack o lov så säger dom att snön kommer att smälta bort och inte komma tillbaka igen förrän i Januari. BRA!

Det får gärna vara en vit jul, men annars så gör det ingenting om snön lyser med sin frånvaro hela vintern.

Av Caroline - 9 november 2010 22:27

Den första snön har lagt sig i stormen..... Skönsberg just nu:


 




medan snön virvlar omkring sover liten sött....


    



Av Caroline - 9 november 2010 17:47

mat ska vi göra nu.... älsko lagade mat! :) Tack för att jag slapp det. :)

Av Caroline - 9 november 2010 13:41

Det kommer som i vågor...  ena sekunden skrattar jag och är glad, i nästa hugger det i bröstet och jag blir ledsen...:/ känns lite vemodigt hela tiden... USCH!!


!  

Av Caroline - 9 november 2010 11:26

        Celinne i sitt rum, ja, hon är i stort behov av att ha en egen dubbelsäng...haha


          

Av Caroline - 9 november 2010 11:18

Någon? LESS på hur denna ser ut, och jag KAN inte själv :(

Av Caroline - 9 november 2010 08:17

Som ni kunde läsa i mitt förra inlägg så fick min pappa

 en hjärnblödning i fredags...

 

Jag varken vill eller orkar gå in på detta i detalj,

men han har iallafall klarat sig igenom operationen,

som tog många timmar...

Han har klarat det rätt så bra.

Nu återstår bara uppvaknandet, som kommer

ta en tid, han kommer även att vara mycket trött,

väldigt länge.

Än så länge så vet man inte heller hur stor skada

den ställt till med, eftersom han inte är riktigt vaken...

 

NOG om det.... det skär i mitt hjärta, och jag mår otroligt dåligt.

 

Lilla hjärtat mitt växer och blir duktigare på allt hon gör...

Hon är verkligen otrolig, hon gör världen lite bättre.

Hon gör mitt liv värt att leva,

jag älskar allt hon gör, och är oerhört tacksam

för att hon finns. Mitt lilla älskade gosegull!

 


Av Caroline - 6 november 2010 23:06

Ja, min pappa fick en hjärnblödning igår...

Jag har precis kommit hem från sjukhuset i  Umeå...

Orkar inte skriva mer än så just nu.

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Old times....

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards