CelinnesMamma

Alla inlägg under oktober 2010

Av Caroline - 19 oktober 2010 06:49

 

En sak bara, en sak som gjorde mig lite småelak igår kväll...


Jag ser att en tjej använder SIN SONS Facebook för att få fram SIN mening, ett barn som inte ens kan prata än. Hon skriver något om dåliga föräldrar, oc havslutar med "-Jag älskar min mamma mest"... Jag var bara tvungen att kommentera det.. så jag skrev ". Använd inte din son som ett vapen" och "- Jag tycker det är fel att föra en människas talan, en människa som inte ens KAN tala"  Med det menar jag alltså: Att skriva något nedlåtande som är riktat till den andra föräldern, och använda någon annans namn, i detta fall BARNET, är väl inte rätt och riktigt? skrev även "- jag tror nog du kan få fram ditt budskap genom att säga det själv"...... efter det här tog hon bort mina kommentarer!

Men behöll inlägget som hon skrev från början. Varför går det inte in i skallen på folk, att de som far värst av ett bråk där barnet används som vapen eller sköld, är BARNEN/BARNET??  Man gör inte så mot sina barn! Det finns en lag som säger att barn har RÄTT till båda sina föräldrar. Jag mår illa när jag ser mammor (och pappor med) som försöker lägga ord i mun på sina barn! Och tänk så besviken föräldern kommer bli när hon/han upptäcker att barnet tycker något helt annat... NÄR HAN/HON KAN SÄGA DET SJÄLV.

Av Caroline - 18 oktober 2010 20:49

Vet ni? Hur det än är... så är jag faktiskt rätt så nöjd med mitt liv just nu.

Visst, man vill ju nästan alltid ha nåt mer... men om man tänker riktigt noga på det så kan man nog leva utan det också. Och ändå vara nöjd med det man har och vara tillfreds med sitt liv...    Ja, jag iallafall.

Av Caroline - 18 oktober 2010 09:41

 

Tack vare grannarna så är jagidag DYNGTRÖTT!

Av Caroline - 18 oktober 2010 00:20

Nattblogg....

 

Grannen håller på med nåt OERHÖRT idiotiskt. Vet inte VAD...men det är ett sjukt ljud i hela huset, låter typ som att en telefon ligger och vibrerar på ett bord...? Så man kan ju undra vad för sysselsättning det är personen har för sig?!? :P Det har iaf hållt på braaaa länge nu, JAG KAN JU INTE SOVA!!!!

Det sätter sig så djupt i huvet, så det är omöjligt att somna.... Jag ringer Mitthem imorgon bitti....  DET kan dom ge sig fan på. Tillomed Celinne har vaknat några gånger av det nu..

 

.  

 

 

Av Caroline - 17 oktober 2010 14:29

 

Jag har INGENTING att göra så......                  

Av Caroline - 17 oktober 2010 12:59

    

 

Tråkiga söndag...ingenting att göra, massor att göra...men orkar inte. Har rensat telefonen från hundratals bilder, skickat dem på framkallning, laddat ner ny musik, tagit bort den gamla.... laddat upp bilder på FB, funkade inte som jag ville....glömt att äta, är tokhungrig.... what to do, what to do...? Sova? Nej, orkar inte. Städa? Vad har man en karl till ;p ?




Pierre just just nu....diskar :D

Av Caroline - 17 oktober 2010 11:36

    

Av Caroline - 17 oktober 2010 10:39

          

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards