CelinnesMamma

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Caroline - 17 september 2010 08:43

Bråka med dom jag bryr mig om, och du bråkar med mig.... lite så är det.

Jag försvarar ALDRIG ett dåligt beteende, MEN står upp för det jag tycker är fel..

Det borde fler göra.

Dom som sitter på en hel hög med dåligt mående och en massa lögner, BÖR SNARAST ta itu med dem problemen, annars blir de bara större.

Att försöka kasta över sina egna problem på andra, genom att tala om att de gör fel, får dig bara att må sämre själv, tro mig, jag vet.

Jag har också suttit och varit bitter och tyckt att alla andra gör fel, hela tiden. Då är det dags att man granskar sig själv, för när man trycker ner andra, så beror det OFTAST på att man mår förjävligt själv, men inte vågar se det.

Eller helt enkelt inte är KAPABLA att se det.

Inte våga känna på sina egna känslor, för att de är så rädda att bryta ihop...

så då slår man ifrån sig å andra, och knaprar lite piller istället, så klarar man sig ett tag till... tills man faller...rätt så jävla hårt i marken. Och där kan man riskera att ligga kvar sen. Så blev det för mig, och jag levde i ett destruktivt förhållande, för annars hade jag blvit ensam... helt jävla ensam. 

 Jag har sett andra exempel på detta...mer än en gång.

Fast dom ibland tillomed har barn!

Och då är man varken snäll mot sig själv, eller personer i sin omgivning.

Det slutar oftast med att man blir ensam... bedragen, utanför... helt enkelt för att INGEN...INGEN orkar med att ha en sån person i sin närhet en längre tid. Det ser man ju exempel på med killen jag skrev om igår.. som bedrar sin tjej...eller ja, typ, genom att springa med andra tjejer på stan... ett praktexempel på nån som söker sig till andra, kanske gladare, vänner...och i värsta fall flickvän.

Jag har som sagt själv varit sån... men jag mår bättre nu, för jag har en underbar dotter, och en otroligt snäll och fin sambo, som jag älskar väldigt mycket.

 

Nu ska jag o Lillhjärtat mitt ta en tupplur.

Kram <3

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards