CelinnesMamma

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Caroline - 1 september 2010 06:59

En tanke som slog mig igår kväll... VARFÖR får personer som dör PLÖTSLIGT sååå många "vänner"... Plötsligt så var ALLA den personens bästa vän. Även fast dom typ aldrig sågs längre... VARFÖR söker människor den uppmärksamheten? VARFÖR vill man vara den som stog närmast den som dog? Det är ju en OLYCKA, alltså, det är inget att liksom "skryta" med....? Jag FÖRSTÅR det inte. Plötsligt så måste man tokringa runt till alla man känner och tala om att "- vet du att en av mina närmsta vänner dog inatt"... men i själva verket så har man varket sett eller pratat med personen i fråga på en sisådär 10 år....  Undrar om den som skriver "uhuhuhuhhhhhh.... jag kan inte sluta grååååtaaaa.... kommer sakna dig förevigt, även skulle bli så ledsen om personen inte dött, utan att ngn bara säger : du kommer aldrig få se den här personen igen...det JAG tror är, att i ett sånt fall skulle "bästa vännen" bara rycka på axlarna och säga- "nähä?" ok...so what?.....men när någon dör, DÅ är det synd om alla andra runtomkring. Medans dom som VERKLIGEN står dom nära, gör ALLT för att komma ifrån

uppmärksamheten. Tänk på det allihop.... att de som sätter R.I.P ****** på sin status på facebook, antagligen inte känner personen över huvudtaget.


Jag passar på att be om ursäkt för att jag skrev till den närmaste igår, när hon gjorde ganska klart en stund senare att hon vill vara ifred, det FÖRSTÅR jag.


ha en bra dag alla...,




VÄLKOMMEN ROBIN!!!!!

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards