CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

idioter och idioter...

Av Caroline - 22 augusti 2010 22:50

Vill börja detta inlägg med att ge försäkringskassan en fet jävla smäll på käften ! *SLAP* De jävla idioterna har satt in mitt barnbidrag på fel konto...

när dom äntligen har fattat att jag har ett konto

som dom ska sätta in pengarna på istället för att skicka en sketen avi

(som det dessutom kostar pengar att ta ut)

så sätter dom in dom FEL!

Även att det kommer drygt 5.000 till nu till veckan från försäkringskassan,

 som dom antagligen tänker sätta in på samma konto...

jag säger bara en sak : räkna med att dom får ett elakt samtal imorgon bitti. Alltså, TÄNK om det var så, att jag inte hade några pengar alls nu då i fredags, när pengarna skulle kommit in?

TÄNK, om min dotter hade varit utan mat? TÄNK om hon varit utan blöjor?

Det handlar om en hel helg innan dom kan göra ngt åt det.

Dom ska bara vara jäääävligt glada åt att jag inte var utan pengar,

 för DÅ hade det tagit hus i helvete på allvar!

 DET ÄR ETT BARNBIDRAG, det finns av en anledning. IDIOTER!

 

  


Annars har helgen varit rätt så bra...

Började helgen barnlediga, Celinne sov hos mamma, och jag och Pierre åkte hem och rådde om varandra en stund (inte sex jag menar...faktiskt)

och sen åkte vi iväg till selånger...

ÅHHH...orkar jag ens dra upp vad för en snöboll vi träffade på bussen dit?

 Hon var så jävla skev bruden... herregud.

 Orkar inte gå in på hela historien just nu, men vi har aldrig träffat henne innan , och jag hoppas vi ALDRIG kommer träffa henne igen.

För det första var hon 28 år, och hennes kompisar bestog av ett helt gäng med 16-åriga emos. Vi satt  bredvid dom ett tag, men så började typ alla emosar grina, så vi gick, och hon efter...

sen hittade hn en kille i ett stånd där inne (han var väl typ 16 han med,

han stog med vilt-hasse, ni såg honom säkert)

så började dom hångla...typ bara sådär...så vi gick ifrån henne.

sen fick hon syn på oss igen...och Hon blev såå arg när pierre sa att vi skulle gå, och så sa hon : då stannar hon (och syftade på mig) när pierre sa "det gör hon då inte"  så hon klev fram och klappade till honom!! Helt sjuk brud!

Sen helt plötsligt så ville hon att vi skulle åka buss med henne hem för hon var rädd att åka själv, så vi gjorde det,

men när bussen stannade i stan så beslutade vi oss för att gå istället

 (eftersom vi alla bodde i skönsberg och nästa buss skulle gå först om en timme)...så hon hänger med...

efter en stund börjar hon kasta flaskor i backen och när pierre säger att vi ska gå ifrån henne om hon gör så,

så säger hon "ja, men vad bra, då kan jag sms:a er när jag blivit rånad, våldtagen och huggen i bitar då"...

och kalla pierre för jävla fitta och en massa annat skit, och hon tyckte att han kunde gå på andra sidan vägen...

vid det laget började jag bli rädd för tjejen, så jag skyndade mig att springa efter pierre, sen såg vi inte henne mer.

 Och det var ungefär hälften av allt hon gjorde...*pust* helt matt efter hela den proceduren... glömde förresten säga, att det FÖRSTA hon gjorde när vi kom fram till selånger var att skrika "öppna dörren jävla hora" till busschauffören, så hon hamnade i samtal med snuten utanför...Som hon OCKSÅ började bråka med, och blev hotad att avvisas från platsen....DET FÖRSTA HON GJORDE.

Haha, anledningen till att vi började prata med henne?

Hon sa..."jag är så jääääävla kissnödig" Så pierre sa, lika bra du gör det nu då, det blir svårare när du kommer fram dit....jahaaaa, sa hon då...ska jag ringa dig när jag pissat då eller????


SJUUUUUUUUK BRUD!



Nu ska jag sova...och btw....nu är in arm och hand HELT CP.

Har typ helt domnat bort nu i två fingrar...och resten av handen kan bli helt "stum" ibland...skitjobbigt att inse att jag kanske måste ta ett data-break!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards