CelinnesMamma

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Caroline - 18 augusti 2010 06:48

Yeeaaahh....nu har man ÄNTLIGEN fått upp sängen.

Så nu känns det nästan som ett riktigt hem.

 Ska bara ut på IKEA och handla massa småsaker som lampor,

 förvaringsskåp till lillhjärtats leksaker, bäddmadrasser, mm....

 faen va nöjd jag börjar känna mig.

Snart blir det om-målning i hela lägenheten också.

 Hade tänkt mig grått i vardagsrummet med en fondvägg.

Funderar också på att måla taket i samma färg som fondväggen, vad tror ni?? Tror det skulle se fränt ut. Annars funderar vi på att hänga ett tyg där. Nej, Vi ska göra en stor Buddha i rött, på det grå.SNYGGT!!! 

(Pierre har också bra ideér :))

Måla mörkrött i hallen, och kanske sand-färgat i ena sovrummet,

också där med en fondvägg...  men vi får se hur det slutar.

Jag har tusen ideér.

Tur att det går att färgsätta rum på internet för att se hur det skulle se ut.

Satt halva dan igår med den grejen.

Önskar man hade arton miljoner rum, så många ideér har jag :P

  

 

typ nå sånt hade jag tänkt, men med  ljusgrått där det är vitt på bilden och med shabloner på den mörka väggen...eller en snygg tapet istället för att måla.

 

 

Aja, nog om det...

Sitter och slurpar i mig en kanna kaffe innan lillprinsessan vaknar,

hon som gör mina dagar minnesvärda. Varje dag händer det ngt nytt.

Hon är så jädra duktig, mammas lilltjej.

Börjar nästan tro att hon har ngt högre intelligens än både mig och hennes far.

Hon gör saker, som hon inte borde kunna...ofta!

:)

  

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards