CelinnesMamma

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Caroline - 15 augusti 2010 14:39

Varmt som själva f*n är det.... var ut en snabbis alldeles nyss, ångrade mig i samma sekund som jag kom utanför dörren typ. Svettas överallt...tillomed ansiktet.. snacka om kvinnligt och oerhört fräscht.   Näääääjj!


Måste bara skryta lite om jäntan min :P  Hon har ett plastunderlägg vid sin plats vid matbordet, med hela alfabetet på... på bokstaven "Ä" så är det en ängel, och på "T" ett troll... frågar man henne var dom är så pekar hon på rätt bokstav! HEEELT OTROLIGT DUKTIG! Mammas hjärtegull! Sen gav jag henne mitt legetimation, hon satt och tittade på det en låååång stund, sen tittade hon på mig och sa : -"dääää".... haha. Tokfian min.


Pierre har åkt till Skönsmon och lämnat tillbaka min lillebror till mamma...*pust*

Ska inte ens gå in på det...men nu är jag matt. 11-åringar är inte att leka med kan jag ju tala om...inte när man har en liten en hemma också iallafall.


Sen måste jag bara gå ut med ett JÄTTESTORT ASGARV till en kille jag känner, som blivit tillsammans med sitt ex för att han blivit vräkt och behöver någonstans att bo. Jag hoppas innerligt att den tjejen snart kommer ihåg hur han var....misstaget är stort. Jag skulle ALDRIG i mitt liv göra om det.



Av Caroline - 15 augusti 2010 07:28

Godmorgon... eller snarare -"hej, hej,hej, hej hej hej"... det vaknade jag av klockan 7 nu på morgonen.

Celinne stog upp och höll i sig i mig och tittade mig rätt i ansiktet och tjatade. Det är lätt att bli irriterad, men svårt att fortsätta vara det. Det var bara att kliva upp, byta blöjan, slå på barnkanalen....så är det lugnt sen. Efter det så sköter hon sig själv en bra stund.

 Just nu står hon mittemot mig och bara ler...sötunge!

 

    Kan inte vända bilden..:(

 

Annars då?

Joo....vi har ju flyttat till Skb. Kändes lite sådär innan vi kom hit, med tanke på att jag inte sett lägenheten innan.

Men när vi väl kom hit, så kändes det om mäjligt ännu värre.

Usch, fy, blä, uäck...mm.mm... Jag har ALDRIG sett ett så skitigt kök, det var så jääävla vidrigt!    

 Jag satt mig och grät i vardagsrummet,sen gick jag in i köket igen, och grät en skvätt till, sen blev jag förbannad istället.   --->    

 Dagen efter ringde jag Mitthem och skällde.. Då kom städfirman.

 Jag tyckte det var så skönt...att  jag skulle slippa städa helvetet.

Men när dom hade gått så insåg jag att dom var inte så jävla duktiga på att städa dom heller... så till slut har jag fått igenom att jag ska få tillbaka pengar från hyran för allt som jag fått städa själv.

Och en sak ska ni veta...jag har inte VÅGAT titta i avloppet i badrummet än. 

Ny spis, ny kyl ock frys har vi också... det är riktigt nice. Fint som attan är det.

Vi ska även få om-målat, vi får det betalt iallafall, så får vi göra det själv...

ni ska ´bara veta vad jag har för planer....shit, va fiiiiiint det kommer att bli här hemma !

 

Celinne sov hos mamma i fredags... och när vi hämtade henne igår så pratade mamma bara om hur duktig hon var.. trodde helt ärligt att jag skulle få höra att hon hade gapat och skrikit och att mamma var helt slut, men det var tvärtom. STOLT blev jag...och skönt var det, då behöver man inte oroa sig så mkt. :)

 

Nu måste jag göra kaffe.

 

Hörs snart igen.... ;)

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards