CelinnesMamma

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Caroline - 5 juli 2010 07:06

Fy sjutton vad less jag är på människor som inte har vett att respektera det man säger... Berusade människor som inte fattar att dom inte ska gå i närheten av mig eller mitt barn! Jävla äckel! Fy fan! "-nääääämeeen vilken schöööt flicka, det är en flicka va?...åhhh vilka fiiiina ögon...ojojoj, va schöt, man kan vara...lilla lilla gubben då, nä, juschtja, du va ju en tööösch...dollodollodollidoll!"

Ni äcklar mig!

 

Min stackars karl har åkt på jobbet för ännu en dag av tristess...:/ stackarn.

Han kom hem förra veckan och talade om att han knappt pallar med människorna han jobbar med, då alla är deprimerade och bittra... skönt att det bara är 3 veckor till innan han är tillbaka på sin ordinarie arbetsplats.... keep it up, älskling... du fixar det :)  Det är bara att tänka på vad du har när du kommer hem :) Älskar dig, vi!

 

Annars då? Jo....sitter på stranden o schteeeker...inte idag dock tror jag...lite fattigt med sol ute... får se hur det blir senare...kanske mamma kommer och gör oss sällskap? *hoppas*

 

Snart är det dags för flytten också....börjar bli stressad....jööööbbigt.

Men det löser sig, sa kärringen som sket i vasken...:P

 

Have a nice day....I know I will.

 

 

 

 

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards