CelinnesMamma

Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Fredag... och dogfight!

Av Caroline - 2 juli 2010 06:54

 

Kom på mig själv nyss med att jag faktiskt inte har väntat på helgen för en gång skull.... alltså, jag hade ingen som helst aning om att d va fredag idag.

Men skönt som faen är det ändå...för idag kommer mammsen hem från sthlm. Och jag har saknat henne de senaste dagarna....inte för att hon varit borta mycket mer än så, men jag är ju van att träffa henne typ dagligen.


En av årets hetaste dagar ska det tydligen bli idag... mellan 20 o 30 grader i hela landet... det lär ju vara skiiiitbra för min halvsönderbrända arm det.... ont som fan lär det ju göra, men inte kommer väl jag lära mig nåt av det? Näääädå, kommer förmodligen sitta och jäsa på mammas balkong tills hela jag steks som en stackars liten folieförpackad silljävel...så ligger jag här o grinar för att jag har såååå ont ikväll.....IGEN! :P

Men brun blir man, ja...sen alltså.


Ibland önskar jag verkligen att man kunde få dispens att slå någon, eller tortera.... som igår, när jag läste på Facebook att en hund blivit stulen....och sedan hittats inlåst i en källare!!! Vad fan är det för ngt? VAD I HELVETE ÄR DET FÖR EN STÖRD JÄVLA MÄNNISKA SOM GÖR NÅGOT SÅDANT? Jo, jag fick ju höra det, antagligen skulle den användas för att trissas i hundslagsmål... hörni, jag säger inget mer nu. Lägger ner där. Säkrast så. DET KOKAR I EN NÄR MAN TÄNKER PÅ VAD SOM KUNDE HÄNT DEN STACKAREN.


Det här ser ju mysigt och trevligt ut. ??????????????????????

  



Nej, men annars är det bara fiiiiint.


Flickan växer och knakar hela dagarna. Lär sig nåt nytt i stort sett varje dag...och som faktiskt fastnar också. IGÅR KRÖP HON.

Nu klappar hon när man ber henne, och tittar på lampor.... säger tutte och pappa... tack när hon känner för det, och mamma när hon är hungrig eller trött ...:P som det ska vara...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 19 januari 2012 10:09

Nu har jag en ny blogg igen...men denna gången är jag faktiskt seriös ;)   Välkomna dit vettja!     HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kommer ni till den. SEE YA! ...

Av Caroline - 15 oktober 2011 08:43

Idag är det 3 år sen jag träffade mitt livs kärlek....   Men den här bloggen ska jag inte skriva i.... besök gärna -----------> MCaroline.devote.se   ...

Av Caroline - 4 oktober 2011 11:04

MCaroline.devote.se    <------

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:56


 

Av Caroline - 2 oktober 2011 08:32


  Bortse från min fåniga röst...^^

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards