CelinnesMamma

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Caroline - 18 juni 2010 07:58

Är inte alltför duktig på att uppdatera kanske... men det händer saker heeela tiden!

 

Har haft sånt oootroligt flyt de senaste veckorna...det är inte klokt alltså. Börjar nästan tro att det finns en Gud...men är mer inne på att det handlar om karma. För vi måste verkligen gjort något bra alltså.

 

Det började på min födelsedag, då jag vann 2000 kronor på en trisslott! Det är 140 st lotter på 2.000.000 som har 2000 kronor i vinst....så det var lite röta :P

Nån dag senare fick Pierre fast anställning på minst ett år. Dvs, vår ekonomi stabiliseras ytterligare något. Nån dag till efter det var vi på sjukhuset med dottern och gjorde ett ultraljud på kärlknölen, som minskat i storlek med hela 2 centimeter! Dagen efter det fick vi lägenhet på Mitthem, inte bara ett erbjudande, utan 2!!! Heeeeelt otroligt, vad mycket bra saker som händer!  Jag tror på karma... det gör jag... jag har gjort bra saker, och nu kommer sidovinsterna. TACK! Jag är så otroligt lycklig för det jag fått.

 

 

Celinne växer och blir större... hon vinkar, säger pappa, tittar efter lampor när man ber henne, och en massa annat tokigt. Hon är väldigt duktig tjejen, det påpekas av både läkare, vänner och familj, och jag är sååå grymt stolt över henne... hon är underbar <3

 


Tidigare månad - Senare månad

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Skapa flashcards