CelinnesMamma

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Caroline - 9 juni 2010 06:14

 

Men nu jäääävlar brinner det kan jag lova! Vad fan är det jag hör? Ska försöka låta bli att gå till personangrepp nu, för det blir inte bra... Men du din lilla jävla råtta, hur I HELA JÄVLA HELVETE vågar du yttra dig om saker du inte har en aning om? 

 

Jag fick höra av en kvinna igår, att den här tjejen ifråga, sitter och pratar om att jag skulle ha gjort min dotter illa på något vis, baserat på bilderna på min facebook då hon har bandage på armen. Att hon tror att jag har gjort henne illa skyller hon på att jag har varit strulig innan jag fick barn!!! Jag tror inte det undgått en enda människa som känner mig att min dotter fick vara på sjukhus mycket då hon föddes, och det för att dom trodde att hon hade en allvarlig sjukdom, cancer på levern. Tack goooode gud, så var det inte så.... MEN HUR KAN MAN PÅSTÅ ATT JAG GJORT MIN DOTTER ILLA???? Det gör så jääävla ont i mig att någon kan säga så över huvudtaget. Min dotter är det absolut bästa som hänt mig, och bara för att jag haft ett trassligt liv tidigar, gör det mig till ngn som skulle göra mitt barn illa på något vis?

 

Jag kan tala om att jag är så jävla stolt över mig själv, som tagit mig igenom den här tragedin tillsammans med min dotter och sambo...UTAN att ha gett upp på minsta vis. ALLA som känner mig vet detta!!!!  Och sen ska jag få höra sån här skit??

 

Jag är både arg, ledsen och en massa andra saker just nu...

 

SNÄLLA! Prata inte om mig eller mitt barn, om du inte vet vad du pratar om!

 

kram Caroline

 

den här bilden handlar det om. Den är tagen på akademiska sjukhuset i Uppsala efter att Celinne gjort en leverbiopsi. Hon har nålar i armarna, därför har hon bandage, så hon inte skulle rycka ur dem. JAG HAR ALLTSÅ INTE BRUTIT ARMEN PÅ MIN DOTTER!!!!!

  

 

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Kärleken ser inte med ögonen...

Klockan är...

7 besvarade frågor

Time goes on....

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Gräv i det gamla...

Senaste inläggen

Arkiv

besök


Ovido - Quiz & Flashcards